منتديات عشاق طولكرم
أهلا وسهلا بكم زوار منتديات عشاق طولكرم
يسعدنا زيارتكم لمنتدانا ونمتى أن تنضموا لهذا المنتدى
نتمنى لكم إمضاء أوقات ممتعة وسعيدة

و نرحب بأعضائنا الكرام في منتديات عشاق طولكرم

مع تحيات مدير المنتدى
فارس طولكرم
منتديات عشاق طولكرم
أهلا وسهلا بكم زوار منتديات عشاق طولكرم
يسعدنا زيارتكم لمنتدانا ونمتى أن تنضموا لهذا المنتدى
نتمنى لكم إمضاء أوقات ممتعة وسعيدة

و نرحب بأعضائنا الكرام في منتديات عشاق طولكرم

مع تحيات مدير المنتدى
فارس طولكرم
منتديات عشاق طولكرم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عشاق طولكرم

أهلا وسهلا بكم شباب وصبايا معانا في منتديات عشاق طولكرم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بسيوني
عضو مفعل
عضو مفعل

اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Empty
مُساهمةموضوع: اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل   اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 10:52 am

اسف جدا
اسف جدا على اخطائي اسف على بركان اشواقي اسف اني غصب عني كنت كتير على حبك باقي اسف لو على عمري امنتك ،
اسف مجرحتكش وخنتك كنت في نارك وطنك دارك كنت في ليل الغربه مدينتك اسف الي حبك يوم انا والي كان موهوم انا كل جرح بناروا قايده كان خطأ مني انا الي عاش مخدوع انا والي نهايتوا دموع انا لو حلوم حد النهار ده مش حلوم حد غيري انا ايام وسنين اخلاص وحنين ماشي ورامي القلب في حضن عيون خاينين احضان سكاكين راجع شارب منهن حزن انا لو اسف اسف اني اني في يوم قربتك مني كان احساسي في بعدك عني ضلمه وعتمه ورعب وخوف كنت عايشلك ثانيه بثانيه كنت بحس انه انت الدنيا بيني وبين الناس التانيه حاجز عاجز فقد الشوق اسف ..... اسف جدا على اخطائي .... اسف على بركان اشواقي اسف اني غصب عني كنت كتير على حبك باقي . ..... اسف لو على عمري امنتك ....اسف مجرحتكش وخنتك كنت في نارك وطنك دارك ... كنت ليل الغربه مدينتك .... سبني اعيش في النار انا ... سبني اضيع وانهار انا سبني جايز انسى مبارح وانسى احزاني انا ... ابقى مين او ايه انا ... ابقى حبيبك ليه انا ... ده انت عايز قلب جارح قلب غير قلبي انا .. احساس كذاب غدار قلاب كل كلامك وهم وكذب انسان بياع جراح خداع تعرف ايه انت عن الحب انا لو اسف بتاسفلك لو في حياتك كنت واهبلك كنت كتير عمال بحلفك اني حعيش العمر معاك كان صعبان على قلبي خضوعك كنت قلوعك كنت مصدق كل دموعك كنت بحس انه انت ملاك اااااااسف ... اسف جدا
مغروره بس معذوره
عضو ماسي
عضو ماسي
مغروره بس معذوره

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل   اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 12:59 pm

مشكور بسيوني حلو زوئك
mosab odeh
المراقب العام
المراقب العام
mosab odeh

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل   اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 1:52 pm

طجع بسيوني شوووو مدمر يا حبيبي
شكلها خانتك ههههههههه
مشكوووووور احلى بسيوني ومصطفى كامل
فارس طولكرم
المدير العام
المدير العام
فارس طولكرم

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل   اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 2:04 pm

هههههههههه
يسلموووو
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل   اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل Icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 2:58 pm

yslamoz ,, nicee

اغنيه اسف جدا لمصطفى كامل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات أغنيه دقت الساعات - لمصطفى كامل
» وحشتني (مصطفى كامل)
» اغنيه مضحكه
» && اغنيه حزينه جدا &&
» اغنيه مخاوي الليل